» Paramaribo stad

Na een lekkere koele nacht om 08.30 uur weer naar het ontbijt gegaan. Op het gemak gegeten want we hadden vandaag geen haast.

Het was eigenlijk de bedoeling dat we de Coropina tour zouden doen maar ze hadden bij Mets deze tour omgezet naar de Cola kreek tour, aangezien wij deze reis al  naar Blakawatra waren geweest en er niet veel belangstelling was voor de Cola kreek tour hebben wij deze op ons verzoek laten vervallen. Wij hadden het donkere water al bij Blakawatra mee gemaakt.

Na het ontbijt zijn wij de stad in gegaan, hebben een blokje gelopen en zijn toen naar de afspraak van 10.30 uur bij Mets tours gegaan.

Bij Mets hebben we gesproken met de heer Bhagwandas, de Managing Director, en de heer Kuiper, Marketing Manager,

Zij wilden graag weten wat voor problemen er eventueel zijn geweest op de tours en natuurlijk ook de goede dingen die wij mee gemaakt hebben.

Nogmaals iedereen bij Mets bedankt, ook nog een keertje verteld dat de gidsen Aniel, Noach en Sean heel goed waren, en ook nog gedag te hebben gezegd tegen Sean en Blad die wij ook nog even op het kantoor zagen, zijn wij weer verder de stad door gelopen.

Nog wat kleine inkopen gedaan en weer terug naar het hotel, hier zijn we maar in de bar gaan zitten en hebben we een koel drankje genomen want er was een stroom storing, om 12.00 uur zouden de liften het weer gaan doen, dus hebben we daar maar even op gewacht, 6 verdiepingen omhoog is best wel veel lopen met die warmte.

Op de kamer even afgekoeld bij de airco en daarna zijn we weer de stad in gegaan, het was verschrikkelijk warm op dat moment. We hebben bij Popeyes patat met garnalen gegeten en zijn daarna nog even een paar souvenirs en nog wat limonade gaan kopen. Om 15.00 uur waren we weer terug in het hotel om af te koelen op de kamer.

We zijn om 16.00 uur bij Rein Voigt langs gegaan om de vakantie door te praten, hem ook nog eens te bedanken en gedag te zeggen.

Daarna hebben we niet veel meer gedaan, de koffers ingepakt en een beetje voor de tv luieren. Om 19.30 uur naar het restaurant gegaan voor het laatste diner. Deze keer hebben we Kip Krasnapolsky en Kip Cordon Blue gegeten met patat,  natuurlijk een lekker ijsje toe.

Na het eten even bij de receptie langs om te kijken of er nog onkosten waren die wij moesten betalen zoals telefoontjes en zo.

Bij de receptie ook gevraagd hoe laat we morgen opgehaald zouden worden voor de transfer naar het vliegveld. We kregen het idee dat dit nog niet geregeld was toen wij dit kwamen vragen maar het is op dat moment besproken. We zouden morgen om 13.30 uur opgehaald worden in het hotel.

Om 21.30 uur naar de kamer gegaan, nog een paar laatste dingetjes ingepakt, tv gekeken en toen naar bed.
[ terug... ]Omhoog

Khao Lak en Bangkok
    in Thailand.

Verschillende vakanties

• Kijk eens op onze site