» Paramaribo 2

De volgende dag hadden we natuurlijk ook het ontbijt er niet bij dus na lekker op het gemak alles te hebben gedaan, zijn we de stad ingegaan, om 10.00 uur zijn we naar Mets gegaan. Daar stond Sean onze chauffeur en gids al op ons te wachten. We hadden Sean al eens gezien toen we de Commewijne tour deden, hij was toen ook op Peperpot aanwezig.

Hij heeft ons een groot gedeelte van Paramaribo en omstreken laten zien met de nodige uitleg erbij, ook zijn we met hem naar de dierentuin geweest, Sean heeft veel verstand van vogels, dus hij wist ons een hoop te vertellen met de nodige humor erbij.

We zijn ook nog even langs het hotel van Els gegaan, de Residence Inn,  om een briefje achter te laten voor haar met een beschrijving erin wat er nou precies aan de hand was, waarom alles gisteren zo is gelopen.

Om 12.30 uur hebben we een lunch gekregen bij Sarinah, we hebben alle 3 een rijsttafel genomen, dus dat smaakte wel.

Om ongeveer 14.00 uur heeft Sean ons terug gebracht naar het hotel.

Dus netjes opgelost van Mets Tours.

S’avonds hadden we weer het diner in het hotel, lekker gegeten met patat, karbonade, groente en een ijsje toe. Een rum cola erbij maakte het precies goed.

Terwijl wij zaten te eten had Els ons gebeld, zij had het briefje gevonden en wilde graag dat wij nog even bij haar in het hotel langs kwamen, dus hebben we maar even een taxi genomen naar de Residence Inn.

Gezellig bijgepraat over de gang van zaken met een drankje erbij en al haar foto’s bekeken van de Brownsberg tour.

Els heeft het prima naar haar zin gehad op deze tour, het is een prachtige omgeving en je maakt een stevige wandeling naar één van de watervallen, daar kan je onder gaan staan of je kan op het plateau gewoon relaxen.

Je overnacht in het gebouw waar de kamers zijn om te slapen.

Om 24.00 uur waren we terug in het hotel en zijn naar bed gegaan, het was toen inmiddels 4 november dus Leo was jarig.
[ terug... ]Omhoog

Khao Lak en Bangkok
    in Thailand.

Verschillende vakanties

• Kijk eens op onze site