» Paramaribo 1

Had de Brownsberg tour moeten worden
maar is Paramaribo stad geworden.

(misverstand is later door Mets Tours netjes opgelost)

Na weer in het restaurant van het hotel een ontbijt te hebben gegeten en daarna op de kamer de rugzakken te hebben gepakt, zouden we om 08.00 uur opgehaald worden voor de Brownsberg tour. Om 08.45 uur kwam er een te klein busje aanrijden voor de mensen die er nog allemaal in moesten. Wij konden er niet meer in en ook de 2 andere mensen die nog bij een ander hotel opgehaald moesten worden konden er niet meer in.

Later bleek dat ze een andere bus zijn gaan regelen omdat de vorig te klein was. Hadden ze dit maar tegen ons gezegd dan hadden we gewoon in het hotel gewacht tot dat deze grotere bus er was. Het was wel jammer want tot onze verrassing zat ook Els (van de Galibi tour) weer in de bus om mee te gaan.

Als je normaal gesproken voor deze tour had betaald dan had je wel naar Mets Tours gegaan en iets geregeld maar omdat ik deze hele vakantie had gewonnen was het geen enkel probleem dat wij in Paramaribo zijn gebleven.

We zijn dus op eigen houtje de stad ingegaan  en hebben rustig alle winkeltjes bekeken, zijn op de overdekte markt geweest, hebben s’middags bij Mix Food langs de rivier Chinese Tayersoep gegeten.

Daarna zijn we terug gelopen naar ons hotel en hebben een poosje bij het zwembad doorgebracht.

Hebben toen en fax en een telefoontje van de heer Baghwandas van Mets tours gekregen met de verontschuldigingen erin over de gang van zaken.

We hebben toen laten weten dat er verder geen problemen waren over de gang van zaken van onze kant uit.

Later op de avond weer een telefoontje van de heer Baghwandas gekregen met een uitnodiging om de volgende dag even bij Mets op het kantoor langs te komen. We zouden dan een auto met chauffeur krijgen die ons overal heen wilde rijden waar wij maar naar toe zouden willen gaan, ook kregen wij een lunch aangeboden.

S’avonds hebben we, omdat we nu niet het diner erbij hadden, eten bij Popeyes gehaald, kip, garnalen, patat en limonade erbij. TV gekeken en weer rum met cola gedronken. Toen naar bed gegaan.
[ terug... ]Omhoog

Khao Lak en Bangkok
    in Thailand.

Verschillende vakanties

• Kijk eens op onze site